torsdag 3 oktober 2013

NY-start!

Det senaste året har varit... underligt och mycket (insert any choice of a negative adjective here, they'll all fit). Jag ska inte gå in på något av det utan kände mest att jag ville få berätta att det funnits en genuin anledning till att jag har försvunnit och varit borta.

Men BOOM BABY! Nu är jag tillbaka och jag ska fortsätta att slänga ut inspiration och åsikter om smink ut i cyber-världen, häng gärna på det är helt gratis att följa med på färden.


Själv sitter jag och filar på en beställning från Meow Cosmetics som just nu har gratis frakt vid köp över 45$, det j*vliga är bara det att jag vill i stort sett klicka hem en av allting då deras skuggor ser så läckra ut och har fått så bra recensioner på alla skönhetsbloggar som jag följer! 

Har du handlat där, har du någon favvo, nåt att tipsa om?
Please help me decide.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Hej! Roligt att se dig blogga igen, gumman. :)
    Ska bli kul att se nya inlägg.
    Lycka till! ^^
    /Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, tackar, raring! :)
      XOXO

      Radera